Hello everyone!!

Salut! 🙂 Eu sunt Ruxy si am 14 ani. Am citit o groaza de fanficuri si intr-un final m-am gandit sa scriu si eu unul :). Nu stiu cat de bine a iesit si, sincera sa fiu, pe mine nu ma prea incanta. Asa ca va rog, daca aveti bunavointa si cheful necear sa il cititi, sa-mi lasati si mie un comm asa mic daca v-a placut sau nu. 🙂 Si as mai vrea si sa imi spuneti daca sa mai scriu sau nu. 🙂 Love you all!!!

About ruxycullen

Hi there! Sunt Ruxy si am 14 ani. Sunt din Targu- Jiu... si da sunt o alta fana inebunita dupa Twilight :) Defapt intrebarea e cui nu i-ar placea Twilight? Sunt Team Edward si niciodata nu voi si altceva :D Am citit o gramada de fanficuri si in romana si in engleza si m-am hotarat sa scriu si eu unul. Nu e cine stie ce, dar sper sa va placa :) Enjoy and comment please!!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

1 Response to Hello everyone!!

  1. nikkinicol says:

    eu zic sa nu te lasi de el pentru eu chiar il ador.un fic pe care pot sa-l zic ca e unul dintre ficuri pe care l-am citit cu mare placere.ai talent,iar ce imi place,ca imbini amuzamentul cu cearta in acelas timp creand si o legatura .spor la scris in continuare.

Leave a comment